lønner seg å være flink

Da jeg våknet i går var formen overraskende bra. Men formen min på søndager er aldri så bra at jeg ønsker å gå på tur. . . Så hva gjorde jeg i går da? Gikk tur. Jeg gikk 6-7km for å være nøyaktig. Det tok meg 1 time og 10 minutter og jeg tror aldri jeg har vært så negativ i hele mitt liv, haha! Takk gud for Mathea som motiverte meg langs veien, men så hadde jeg jo heller ikke gått om det ikke var for at hun overtalte meg. Sånn går det når jeg sov over hos Tina og Thomas etter nasj, og våknet opp uten bil eller skyss. . . Men det var forfriskende og jeg fikk lagt fra meg litt fyllesyke og nerve langs veien!

Og se her da, så heldig jeg er! Jeg og Tina inngikk avtale om godterifri mai, kun med unntak av sukkerfri brus. Så i går kom hun med gave til meg for at jeg har klart meg til nå! Så utrolig koselig, lønner seg virkelig å være flink altså. Endelig har jeg paracet og ibux (etter katastrofe i helgen da alle trengte, men ingen hadde), solbriller (siden jeg ikke har et eneste par igjen i år) og en rosa iphoneladder til bilen (som jeg har manglet), i tillegg til masse sukkerfritt godt og pepsi. Made my day!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg