kan endelig diskutere

Endelig fikk jeg dratt på besøk til Carina for å se lillegutten. Jeg blir like babysyk hver gang – for en nydelig liten skapning! Lille Mathias er tre uker gammel nå, så følte det var på tide å få hilst på han. Så nå har jeg to små hjerteskatter jeg kan kose med og låne, så slipper jeg å få en liten en selv! Veldig praktisk, spør du meg 😉

Nå står Paradise Hotel på planen. Dette er faktisk første året jeg har sett hver og en episode, og faktisk interessert meg – tro det eller ei! Skjønner ikke hvor denne plutselige interessen kom fra, men har vel noe med å gjøre at jeg gjerne vil ta del i disse typiske “jentetemaene” som alle andre kan diskutere om. Så i år ble det både Robinson og Paradise Hotel for å kunne ta del i diskusjoner, begge to for første gang. Men det er jo så avhengighetsskapende da, så vanskelig å gi seg etter noen episoder. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg