etterlengtede pakker

I dag fikk jeg endelig hentet en pakke som jeg har latt ligge alt for lenge på posten. Nemlig en pakke med laser for å fjerne hår! Denne skal jeg teste ut allerede i kveld. Gleder meg til å se hvordan den fungerer og om den faktisk gjør som lovet – så skal jeg oppdatere dere når den er prøvd! Om det er av interesse? Den skal jo helst brukes over flere uker for best resultat, så det endelige resultatet får jeg ikke gitt dere før nærmere sommeren. Blir godt å få en hårfri sommer! Om du er interessert kan du lese mer om den her, til jeg har fått testet den ut.

Noen som har eller har prøvd en slik?

Affiliatelenke

Og endelig fikk jeg skoene jeg lenge har siklet etter! Jeg har vært så lei av å gå rundt i rosa nike-sko, så jeg gleder meg til å ta disse i bruk allerede i dag. Fine og komfortable hverdagssko burde alle ha i alle fall ett par av! Kan kjøpes HER. Om du har lyst på skoene kan du bruke koden 17MAI og få 17% på skoene og alt annet på nelly!

3 kommentarer
    1. Jeg har også lyst til å prøve sånn, men tenkte kanskje det var lurest å vente til høsten? Her i sør har man jo allerede begynt å få litt farge på kroppen, så da skal man vel holde seg unna. Står det noe om det i pakningen? Gleder meg til å lese erfaringene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg