i anledning nasjonaldagen

Det er 16.mai, dere vet en av de få dagene i året hvor det tydeligvis er obligatorisk å dra ut. Så da må jeg jo henge meg på bølgen – og spesielt siden Isabelle er kommet hjem for å feire 17.mai! Hun har ikke vært hjemme siden hun flyttet i fjor høst, så det var virkelig på tide. Nå moter jeg meg egentlig bare opp til å gå på badet og få ansiktet på plass. . . Ingenting er mer tiltak enn det, spesielt når man heller ikke er så supergira på å dra ut. Men satser på at det endrer seg på noen timer!

 

Og i anledning nasjonaldagen fikk jeg frisket opp håret i går! Hjemmefarge såklart, siden jeg bestemte meg så sent at ingen timer var ledig før mandag. Men jeg ble fornøyd da, litt mørkere enn før, og litt uvandt. Og det var jo ikke til å unngå at noe ble litt lysere enn det andre. . . Men fikk høre at det så bra ut, så satser på at det lyseste ligger underst, haha!

Bildene er fra i går kveld, det eeer så fint om natten nå!

1 kommentar
    1. Hei Stine send meg en venneforespørsel på bloggen
      Legg meg til Som Venn
      Så fine bilder av deg
      du er en pen jente
      Så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      Ta flere bilder av deg selv
      Ha en god 17 mai

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg