hipp, hipp!

Gratulerer med dagen, alle sammen! Jeg har brukt hele dagen i byen sammen med Martine og Lotte, vært å spist på kinarestauranten og avsluttet med en biltur med Martine! Fin dag egentlig, også var vi jo så heldige med været – takk gud. Men selv om solen var oppe har det vært ganske kjølig uansett, så jeg har satt veldig pris på min fine ull-drakt!

Ellers fikk vi sett russetoget også, men jeg kan ikke si at jeg var veldig imponert. Tok alt for lang tid før den siste gruppen med russ kom, så vi ble egentlig bare stående å vente og fryse. . . Dårlig kombinasjon, for da blir jeg som oftest bare sur, haha. Men noen var morsomme og hadde vært kreativ da! 

Når vi snakker om bunad, jeg er så utrolig glad jeg fikk den til konfirmasjonen! Fineste plagget jeg eier, og man føler seg jo så bra i den. Det er virkelig noe magisk med en bunad, for jeg føler meg ikke på langt nær så fin i noen andre plagg. Også er det min flinke tante som har sydd den, noe som gjør den enda mer spesiell. Veldig takknemlig for det! Fikk med meg at Nordlandsbunaden var kåret til Norges fineste bunad, og det er jeg helt enig i 😀

Nå ligger jeg så å si og halvsover etter en sinnsykt lang og slitsom dag. Det er virkelig tungt å gå i 5-6 timer i bunad og bunadsko! Det var himmelsk å få på seg noen andre klær, dere med bunad skjønner kanskje hva jeg mener? Haha. . . Tror nesten jeg må ha meg en times tid på øyet nå, selv om det kanskje er dumt. For i morgen begynner jeg på Telenor! Første dag i ny jobb blir morsomt, og jeg gleder meg noe sinnsykt. Det blir godt å starte i arbeid igjen, etter en lang periode som sykemeldt!

6 kommentarer

Siste innlegg