fornye sommergarderoben

Da har jeg vært tre dager på opplæring hos Telenor, hvor jeg startet på mandag. Jeg må virkelig skryte av opplegget deres, virkelig super opplæring, hvor vi kombinerer både teori og det å faktisk gjøre noe! Vi er 15 stykker som starter sammen, og i tillegg til opplæring har vi hatt mange leker og øvelser for å bli kjent med hverandre. Jeg kunne ikke trivdes mer! I dag hadde vi fri siden så mange skulle ha eksamen, så da ble det noen ekstra timer med søvn og ekstra god (og sen) frokost. Lader opp til en ny jobbdag i morgen!

Nå skal jeg snart sminke meg og dra på besøk til Carina. Endelig få litt babykos ♥

_______________________________________________________________________________________

Affiliatelenker

Nå har nelly masse salg på bikinier og undertøy – da fant jeg frem mine favoritter blant bikinier for å vise dere! Nummer 3 er en desidert storfavoritt, elsket toppen! Hvilken er din favoritt? Er virkelig på tide å oppgradere sommergarderoben nå, så da er det fint å benytte seg av tilbudene 😀 Se hele tilbudet deres HER! De har også 25% på utvalgte klær HER 🙂

1. HER til 264kr // 2. HER til 208kr // 3. HER til 215kr // 4. HER til 279kr

1. HER til 367kr // 2. HER til 215kr // 3. HER til 111kr // 4. HER til 424kr 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg