kreativ redigering

Jeg kom hjem fra Carina for ikke så lenge siden, har vært der på besøk med Sandra og Elias! Lille Mathias sov gjennom hele besøket, så jeg fikk ikke sett noe til han i dag. Får ta meg en tur i neste uke å satse på at han er våken da!

Elias har blitt såå stor, hele 9 mnd er han nå! Han koste seg skikkelig med jordbær, som det virket som han syntes var litt surt haha. Søting!

Er kreativ når jeg skal redigere bort dobbelhaka!

Nå skal jeg se frustrerte fruer, startet på sesong en for noen dager siden og er snart ferdig. Morsomt å se når det er så lenge siden sist jeg så de første episodene! Men jeg er uansett litt lei, er begrenset hvor morsomt det er å se noe man allerede har sett før. . . Så jeg leter hver dag etter nye serier å se på! Noe ala Gossip Girl, Frustrerte Fruer eller Greys Anatomy hadde vært perfekt! Skjønner nå at det er all dramaet jeg liker, haha. . . Noen serietips? ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg