jeg har endelig lært

Da jeg postet innlegget i går var planen å ha en rolig kveld med tv og kanskje noen klipp fra Eurovision. Men så ringer Tina og. . . Vi endte opp på byen, haha. Jeg hadde verken penger eller noe drikke, så det var ikke mye alkohol jeg fikk i meg – enda våknet jeg opp med hodepine fra helvete i tillegg til sinnsyke mensensmerter. Kanskje jeg tåler mindre enn jeg tror? I så fall er jo det bare flott! Nå har jeg lært, endelig.

Som dere kanskje skjønner har formen vært heller dårlig i dag, så denne søndagen vier jeg til sofaen og frustrerte fruer på viaplay. Jeg har startet på sesong 1 igjen og er snart på sesong 2. Selv om jeg har sett dette før blir jeg aldri lei! Men jeg skulle dog ønske jeg hadde en helt ny serie å se på. . . Så plis – noen serietips??

bilder fra i går:

Jakke HER, solbriller, genser og bukse fra bikbok, sko HER.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg