jeg kan jo ikke klage. . .

Åj, skal si været her i nord tok en totalt helomvending i går! Vi som har vært så heldige med høye temperaturer og sol, sitter i dag med pøsende regn og knappe varmegrader. Men sånn helt egentlig, så klager jeg ikke. Jeg får nemlig dårlig samvittighet de dagene jeg er sliten eller trøtt og det er fint vær, for da tenker jeg jo at jeg må nyte det. Så i dag tok jeg en powernap med good samvittighet etter jobb! Og det var GODT. Har jo uansett hørt at vi skal få en fantastisk sommer, så da kan jeg i alle fall ikke klage på litt drittvær 😀 Og – jeg er jo glad i regn, når jeg sitter inne!

Nå har jeg endelig fått meg litt bareMinerals igjen! Har savnet spesielt pudderet siden jeg brukte det veldig mye før. Det er jo egentlig en foundation som skal brukes rett på huden, men jeg bruker den som oftest over vanlig foundation. Men den funker også fint alene! Blush har tilbud på det meste av sminke nå, og derfor fikk jeg både pudder og bronzer til en overkommelig pris nå. 

bareMinerals bronzer til 209kr HER. bareMinerals matte mineralpudder til 247kr HER.

Shampoo og balsam til 399kr HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg