lumea precision plus

Da har jeg endelig fått prøvd ut laseren min lumea precision plus en gang. Dette er en behandling som skal gå over flere uker, så jeg merker ingenting enda og hårene på leggene irriterer meg enda. . . Men nå skal jeg bruke den en gang annenhver uke og ha fire/fem behandlinger, så det er altså ikke noe man må gjøre så ofte. Og det er jo ganske enkelt når man kommer seg inn i det, jeg ble for eksempel oppslukt i frustrerte fruer og glemte av at jeg holdt på til slutt, haha. . .

Men til tross for at det kanskje er litt stressende (for noen) – når jeg er helt ferdig med alle fire/fem behandlingene vil jeg ha hårfrie legger! Og da trenger jeg heller ikke starte på en ny før etter 1-2 måneder. Jeg trenger med andre ord ikke stresse med å skulle bruke den annenhver uke for all og evig tid. Man merker jo når håret plutselig kommer tilbake og man må dra frem laseren igjen!

Det følger med utstyr for å kunne bruke laseren til underliv og ansikt også, da det er viktig å skille de forskjellige plassene man har tenkt å bruke laseren. Du kan ikke bruke denne om du har hvitt/grått, rødt eller blondt hår – da vil den ikke funke. Du kan heller ikke bruke den på sort hud. Før du kan bruke den må man også barbere leggene – noe jeg fikk erfare. . . Plutselig luktet hele rommet svidd, haha! Fikk litt panikk da jeg innså at ikke engang 3-dagershår er okei, og så for meg at leggene mine skulle ta fyr. Men så lærte jeg i alle fall at det ikke var lurt, da! 

Om du har spørsmål kan du bare spørre i kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg kan 😀 Noen andre som har lik laser, eller har prøvd tidligere? Er så spent på resultatet jeg vil ha til slutt 😀 Vil jo gjerne kunne ha den i et av fredagsinnleggene til slutt, som ukens “must have”!

Dere kan lese alt om den HER.

//

4 kommentarer
    1. Åh, gleder meg til å høre om den funker! Kjøpte meg en sånn en gang, men solgte den igjen etter en gangs bruk siden jeg ikke hadde tålmodighet til det.. men om det funker bra må jeg nesten vurdere å kjøpe meg en igjen! Hold oss oppdatert 🙂

    2. Emilie Konradsen: det skal jeg gjøre! er så greit at jeg kun trenger å gjøre det hver andre uke (hjelper nemlig ikke å bruke den hele tiden uansett), da har jeg liksom litt mer tålmodighet 😀

    3. Kjøpte en sånn en for ikke så lenge siden, returnerte den ganske fort da jeg var litt for pysete til å prøve og ikke hadde tålmodighet til å måtte vente “så lenge” til neste behandling 😉 men sikkert kjempedeilig når man har “kommet seg inn i siget”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg