jeg lærer visst aldri

God morgen ville jeg nesten skrive, haha. Jeg sto opp for en halvtime siden etter å ha tatt en powernap siden halv 6. . . Det blir med andre ord en lang natt på meg, uheldigvis. Satser på at jeg er trøtt om ikke lenge igjen, ellers ser det ut som det blir en laang dag på jobb i morgen. . . Middag har jeg også sovet over for lenge siden, så jeg vurderer om jeg skal lage meg mat nå, eller vente til i morgen. Alt er så tiltak altså. . .

Jeg skulle jo blogge i går, men siden jeg hadde en søndag sendt fra helvete uteble alt av ting jeg måtte legge inn en innsats for. Jeg var ute med noen venninner på lørdag og hadde det muligens litt for morsomt – enda jeg mener bestemt at jeg holdt meg innenfor rammene. . . At jeg aldri lærer, er det det jeg skal si? Haha. Men det var koselig da, både på vorsj og videre på byen!

Jeg ligger enda i sengen, tenker jeg skal se noen tvserier og håpe på å bli trøtt igjen. Hadde vært alt for kjipt å ikke få sove før i morgen tidlig nå 🙁 Men jeg har jo relativt godt sovehjerte da, så tror egentlig ikke det skal være et problem! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg