#variertkosthold

Været vi har om dagene er virkelig ikke noe å skryte av, man skulle ikke tro at sommeren er rett rundt hjørnet! I alle fall ikke når man sjekker værmeldingen og ser at joda, det skal ikke bedres noe særlig med det første. . . Men til tross for vær og vind tok jeg og Frida oss en liten spasertur! Jeg i mine nye, hvite sko i gjørma 🙂 Det er smart, hæ. Fy faen jeg hadde følt meg dum om jeg hadde møtt noen andre langs veien. . .

Jeg skulle til å si at “jaja det gjør jo ingenting at det er dårlig vær når vi har så fin natur”, men når man går i gjørme, så er det ikke noe som er fint med det. Jeg er bare glad jeg kom meg inn med en gang det begynte å hølje ned igjen.


Nå skal jeg se hva som finnes i skuffer og skap til tante og onkel er hjemme, de spurte etter middag – så finner jeg noe enkelt skal jeg gjøre en liten innsats! Jeg er jo ingen en stjernekokk, så i min verden går det i potetmos, spagetti, kjøttdeig og pølser som oftest 🙁 #variertkosthold

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg