favorittene of all times

Jeg har alltid vært et film-menneske, jeg elsker filmer og jeg “samler” på dvder. Det er muligens en merkelig hobby å samle på dvder, men jeg synes det er koselig å ha masse filmer i hyllen som jeg kan ta frem og se på. Det er noe eget med det, i stedet for å skulle laste ned eller se på viaplay! Haha er jeg merkelig eller. . .? Jeg tenkte i alle fall å dele noen av mine “all time favorites” med dere! Filmer jeg kan se om og om igjen, og aldri bli lei. Og såklart – jeg har alle disse på dvd, haha. . .

1. Remember Me

2. The Last Song

3. The Blind Side


4. Titanic

5. Dear John

6. PS I Love You


7. Safe Haven

8. A Walk To Remember

9. The Vow

Som dere ser er det mye som går igjen her – romantiske grinefilmer. . . Jepp, jeg er sucker for kjærlighetsfilmer! Og det er som oftest kjærlighetsfilmene jeg gjerne ser to-tre ganger etter hverandre. Jeg kan godt ligge alene i sengen og snufser til en kjærlighetsfilm, foran en komedie! Så her har dere mye å velge mellom om dere ikke allerede har sett – jeg anbefaler virkelig hver og en! Kanskje du får sett en av disse i helgen? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg