jentekveld på bark

God kveld! Jeg kom nesten nettopp hjem fra en koselig jentekveld med Martine, Sophie og Lotte. Vi dro på Bark for å spise før vi tok dessert på Gründer! Superkoselig, det er i grunnen veldig sjelden at vi gjør sånt, men når vi først gjør det er det veldig hyggelig. Skulle nesten innført èn fast middagsdate i måneden med jentene! De få som er igjen i byen, da. . . Jeg bestilte i alle fall fiskesuppen, jeg har spist den før og den var (om mulig) enda bedre denne gangen! Om du bor i byen eller er her på besøk, er virkelig Bark verdt å besøke.

affiliatelenker

I dag våknet jeg opp mye bedre enn i går – så nå gleder jeg meg bare til jobb i morgen tidlig! Jeg har arbeidshelg, så min helg skal gå rolig for seg. Martine vil ha meg med ut – og helt ærlig frister det litt (selv om jeg sa motsatt til henne, hehe) siden jeg ikke starter før 1 på søndag. Så vi får se! Er jo ikke morsomt å sitte fyllesyk på jobb heller, så det blir en vurderingssak.

Sko HER, jakke HER

6 kommentarer

Siste innlegg