typisk norsk?

God kveld! Jeg kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden, har jobb til halv 7 i dag og i morgen men det passer meg egentlig ypperlig å jobbe sent. Det er sent – men ikke for sent! Da får jeg sovet litt lengre om morningen, hehe. Har også langhelg nå, fri både fredag, lørdag og søndag – så det skal jeg i alle fall ikke klage på! Starter ikke før 12 på mandag heller, snakk om flaks.

Været de siste dagene har vært ok, men ikke helt på topp. Haha hvor typisk norsk er det ikke å snakke om været liksom. . . De siste dagene har jeg tenkt tanken på å gå meg en tur på gangsåstoppen (et pittelite fjell, om man kan kalle det det) men ikke orket fordi jeg har fryktet for regn. Men i neste uke – da skal jeg få inn et par turer! Jeg må jo snart ta opp treningen igjen, så da kan jeg vel starte med å gå eller jogge turer tenker jeg. Er jo mange som har savnet treningsbloggingen min – så kanskje den er rett rundt hjørnet nå 🙂

Nå sitter jeg og koser meg med en skål jordbær med fløte mens jeg ser på frustrerte fruer! Jeg har hatt en sinnsyk crawing på jordbær den siste uken, og har vel spist fire sånne plastbeger. . . Men når det nærmer seg sommer får jeg alltid ekstra lyst på jordbær.

For en stund siden laget jeg jo “blogg”-snapchat, men skjønte fort at det ble til å være ganske lite aktivitet der. Ble for mye stress å logge inn på den, og tilbake på den andre. Så derfor har jeg heller åpnet min private slik at alle kan se den 🙂 Jeg heter sstinemari, så om du ønsker å følge med på min hverdag er det bare å legge meg til. Jeg er ikke superflink å legge ut på my story, men kanskje jeg blir bedre fra nå av!

2 kommentarer
    1. Du har en veldig bra blogg elsker å lese den det hadde vært super duper kult og snilt om du vile lese min blogg 🙂 håper du har en fin dag veldig fin dag ♥♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg