det er greit når man har det kjipt

Hei alle søte <3 Siden jeg som oftest har en trang til å nevne været i alt av innlegg kan jeg jo liksågodt få det overstått. I nord har vi nå SUPERT vær! Sol, nesten skyfri himmel og alt som egentlig bare mangler nå er temperaturen. Det er ikke kjempevarmt ute, så jeg venter enda på at gradestokken skal bikke 15 grader og BLI DER. . . Men jeg føler uansett at sommeren er på tur nå, så da har jeg tålmodighet 😀

Klikk på bildene for å komme til klærne 🙂

I går fikk jeg en trang til å shoppe litt. Høye hæler har jeg i bøtter og spann av – men ikke av denne typen med tykk hæl, og det er faktisk de eneste jeg klarer å gå i uten å få vondt. Så da måtte jeg klikke hjem et par! Mye mulig jeg slår på stortromma og bestiller et par til i løpet av sommeren. . . Toppen er superbehagelig! Fikk låne den av Tina i helgen, og bestemte at jeg måtte klikke hjem en egen. Kjolen visste jeg ikke helt om jeg likte, men finner vel fort ut av det når jeg får prøvd den. Hårbåndet har jeg hatt lyst på lenge, og buksen er forbruksvarer. Det blir jo så sinnsykt fort utvasket??

Nå skal jeg lage litt taco til middag! Har hatt mensensmerter i noen dager nå så for å synes litt ekstra synd på meg selv, har jeg kjøpt jordbær og fløte som jeg skal kose meg med. Det er greit når man har det. . . kjipt? haha

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg