første dagen

Der kom sommeren – ikke ett sekund for sent! Jeg gikk på ferie for en uke i går da klokken tikket 18.00, og da hadde allerede sommeren kommet. Snakk om flaks, akkurat når jeg tar ferie. Nå er det bare å håpe at været holder seg ut neste uke også 🙂

Klikk på firkantene på bildet for å komme til buksen og hårbåndet 🙂

I dag startet jeg første dagen av ferie på verdig vis. Sov lenge, laget meg frokost som jeg spiste i sengen mens jeg så Greys Anatomy. Så dro jeg til bestemor som passer Frida for å vente på at tante og onkel kom hjem fra ferie – helt til de mistet flyet og ble forsinket. . . Fikk i alle fall rullet litt på gresset sammen med Frida i bare genseren og kjent på at det faktisk er VARMT ute!

Nå skal jeg gå meg en liten tur (eller muligens kjøre, spørs hvor lat jeg er haha. . .) for å nyte det fine været, så skal jeg lage meg kyllingwok! Ha en super fredagskveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg