den obligatoriske babysamtalen

Min kjærlighet for ebay fikk virkelig komme til syne i dag! Jeg fikk lønn på torsdag, og tradisjonen tro har jeg derfor shoppet litt ekstra på internett til helgen. Selvfølgelig bare nødvendigheter da! Bestilte meg tre gensre på ebay som jeg gleder meg til å se om passer når de kommer, asia-størrelser er ikke bare bare å skjønne seg på. . . Også har jeg nettopp hentet en pakke fra nelly, tenker å vise dere bilder av innholder i neste uke, når jeg tar det i bruk!

Kler jeg ikke å ha baby? 😀 Heheh. . .

Nå har jo tre av venninnene mine små bebbiser. Sandra har Elias på snart 1 år, og Ida og Carina har to små knøtt. Jeg begynner selvfølgelig å tenke “ååh så koselig om jeg også hadde fått bebiii”. Jeg mener, vi alle har jo hatt den obligatoriske babysamtalen med venninner. Samtalen om hvor koselig det hadde vært å få barn samtidig, så blir de også bestevenner! Nå har ikke jeg planer om å få barn på i alle fall 5-6 år, så jeg satser på at de heller kaster seg igang igjen og får nr 2 når jeg skal ha, haha! Men nå er det bare en ting jeg venter på, hvem av venninnene er det som får baby neste gang? Hmm jenter? 😉

Men litt babykos er jo bare morsomt da. Så det fikk jeg i dag da jeg dro på besøk til Sandra og Elias! Carina og lillegullet hadde nettopp vært der, så de mistet jeg. Men jeg skal få planlagt et besøk i neste uke. Tante Stinstin savner <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg