enda en sommerdag

Den sommeren her ligger jo faktisk an til å bli skikkelig bra! Jeg hadde forventet flere dager med skyer og lave temperaturer, men i dag har vi hatt nesten 20 grader. Dette kan jeg leve med, men kjenner jeg Nord-Norge rett er vi vel tilbake til regn i morgen.

I dag tok jeg søndagsmiddagen hos tante og onkel. Jeg bestilte finnebiff på torsdagen – og sånn ble det! Fikk til og med hjemmelaget troika-kake til dessert, så det er ingen som ser meg klage i dag. Eneste problemet med å spise finnebiff til middag er jo at man spiser seg så dødens mett, så det tok meg vel en time før jeg klarte å samle meg etter middagen, haha. . .

Klikk på firkantene for å komme til buksen og hårbåndet 🙂

Nå skal nesten av søndagen nytes fra innsiden av huset. Kjenner egentlig ikke at jeg har dårlig samvittighet, for søndager er jo tross alt hviledagen. . . I går tok jeg det helt med ro, så jeg slapp å våkne oppned i senga med hodepine i dag – deilig! Neste helg blir det verre med, da skal det feires at jeg blir 21 på torsdag 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg