ekstremt urutinert

God kveld! Det har ikke blitt mye tid til pc på meg i dag. Jeg dro nemlig med pappa og lillebroren min til Salangen i dag, på dagstur. De har campingbussen vår stående der, så de blir noen dager til mens jeg dro hjem for noen timer siden.

Egentlig utrolig fin dag å kjøre dit på! Vi har hatt bortimot 20 grader, skyfri himmel og sol i hele dag. Minuset var vel at jeg ikke tok på meg særlig sommervennlige klær, så jeg har gått rundt i høyhals og bukse i hele dag. . . Kjipern og ekstremt urut. De var forsåvidt ikke så motevennlige heller, men jeg kledde meg comfy for å kjøre lenge! Og jeg fikk uansett kost meg i solen – det ble liksom ikke for varmt uansett 😀

Pappa skal ha æren for bildene av meg og Sigurd! Han er veldig flink å ta bilder, så i dag er det takket være han at jeg har noe å blogge med 🙂 Ser også hvor ekstremt gode bilder samsung tar, i forhold til iPhone. Selv om jeg hater å innrømme det. . . Satser på at iPhone 6 er hakket bedre enn min 5S, for noen samsung blir det nok aldri på meg 😀


Nå skal jeg koke sammen litt middag, pølser og potetmos! Har hatt konstant craving på sistnevnte i ett år nå. . . Blir aldri lei! Tror jeg kunne spist det dag ut og dag inn. Hva da variert kosthold? Haha.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg