ting jeg… del 2

5 ting jeg hater

♥ Førsteplassen dedikerer jeg til idiotene som ikke kan plassere seg i rundkjøringer. . . Skal til til høyre etter rett frem – plasser deg til HØYRE! Skal til helt rundt eller til venstre, legg deg INNERST! Jeg hadde nettopp en episode hvor jeg nesten kræsjet, fordi kronidioten presterte å legge seg innerst når han skulle rett frem – i likhet med meg. . .

♥ At jeg har en tvangstanke om å måtte vaske meg på hendene for den minste ting. En dråpe saft på hånden og jeg kjenner antydning til klisj – så må jeg vaske. . . Det er ekstremt irriterende til tider, haha!

♥ Når folk som tar feil skal diskutere og ha rett. Jeg er nok av den typen selv og er ekstremt bestemt, men som oftest når jeg innser at jeg tar feil gir jeg etter. Folk som ikke klarer dette irriterer meg noe sinnsykt. . . Og spesielt når det er bevist at de er feil – og de enda er like bestemte.

♥ Å bli avhengig av tvserier. Det stjeler så alt for mye tid, og om jeg finner en serie vil jeg gjerne se alt NÅ. . . Det ender som oftest med at jeg blir liggende våken aaalt for lenge kun fordi jeg ikke klarer å slå av. . . Men nettopp dette tror jeg nesten har blitt den nye folkesykdommen, haha!

♥ Ankelsokker. Det er både det beste og verste som er laget. Verste fordi hvor blir det egentlig av dem i vaskemaskinen?? Jeg sverger på at jeg kaster inn 5 par og kun 4 kommer ut igjen – pluss en ekstra sokk. Lever vaskemaskiner på sokker eller?

5 ting jeg er avhengig av

♥ Bilen min! Jeg merker det godt om jeg plutselig står uten. Selv om jeg kan la den stå ubrukt i flere dager, er det godt å vite at jeg i alle fall har muligheten til å kjøre om jeg ønsker det.

♥ Beklagelig vis, snus. . . Det var en uting å starte med det så tidlig som jeg gjorde. Jeg vet jo at det sikkert går bra å slutte om jeg virkelig går inn for det, men per i dag ser jeg ærlig talt ikke grunn til å gjøre det.

♥ Hadde jeg skrevet denne listen for noen uker siden ville det stått “telefonen min” her, men nei! Jeg har jo merket at jeg har klart meg fint uten, så det eneste jeg virkelig er avhengig av er facebook. Der får jeg jo snakket med alle jeg trenger å snakke med, så da klarer jeg meg uten telefon.

♥ Musikk når jeg kjører bil. Den siste uken har jeg jo hørt en del på radio siden jeg ikke har telefon, og det er helt forferdelig. P4 og Radio Norge spiller så sinnsykt mye DRIT at jeg skjønner ikke hvordan de enda har folk som hører på dem. . . De spiller jo overhodet ikke musikk som er “dagsaktuell”, og hver en eneste tone jeg har hørt har vært fra 80 og 90 tallet. Det er bare for dårlig. . .

♥ Hårstrikk! Jeg har håret i hestehale så å si hver eneste dag, så hårstrikk får jeg aldri for mange av.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg