ukens “must have”

– God helg, alle søte!

Jeg har tidligere omtalt Shai barberhøvler på bloggen, men det begynner å bli noen år siden. Dorco Shai har i alle fall vært min trofaste følgesvenn nå i snart 3 år – og med god grunn! Jeg har aldri prøvd bedre barberhøvler, i tillegg til at de er så mye billigere enn de du kjøper i butikken.

Jeg har som sagt brukt min høvel i flere år, så for en måneds tid siden bestilte jeg meg en ny. De har nå tilbud på den, så for hele denne pakken betaler du kun 99kr! Røverkjøp, spør du meg. Jeg har enda ikke fått testet ut barberingskremen, men den luktet i alle fall supergodt!

– Dorco Shai Shaibox –

Shai barberhøvel
2 barberblader
Sminkefjerner
Wash & Shave krem
3 bikinihøvler
Toalettmappe

Det er så godt å ha produkter man har brukt i flere år, og være like fornøyd med. Jeg var aldri fornøyd med gillette sine høvler, da jeg synes de ble alt for tidlig dårlige, mens disse har jeg sverget til i alle år. Dessuten slipper du stresset med å kjøpe nye blader, for det får du i posten! Tror det er hver andre eller tredje måned, men du får mer enn nok på de leveringene. SÅ, etter å ha hatt abonnement på blader i ett år i 2013 sa jeg opp og har faktisk ENDA igjen av bladene, haha!

Om dere skulle lure, så er jeg ikke sponset av Dorco Shai slik som andre bloggere. Dette er min ærlige mening og jeg har betalt for det selv 🙂

2 kommentarer
    1. Fin blogg, har selv høvlen fra shai – men helt ærlig liker jeg mange andre bedre. men smak og behag
      Hadde satt kjempe stor pris på om du tok en titt innom min blogg også! Håper du får en kjempe fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg