du skjønner det ikke før..

Det er nå når jeg er uten telefon at jeg skjønner hvor avhengig jeg har vært. Men samtidig er det jo ganske hverdagslige ting som jeg savner, og som jeg regner med de fleste ville slitt med om de ikke hadde telefon. . Eller tar jeg feil? Haha. . . Så her har dere listen over ting jeg ikke skjønte hvor mye jeg trengte, før jeg mistet telefonen. Men jeg mener samtidig det er godt å være uten, da!

∼     ∼     ∼     ∼     ∼     ∼

– Når jeg skal betale regninger. Jeg bruker kun mobilbanken og har engangskode på telefon – ergo, jeg får verken betalt regninger eller overført penger uten mobilbank og engangskoden min.

– Når jeg skal vite hva klokken er. Jeg har klokke, men den har i alle år bare fungert som et tilbehør til antrekket, og har ikke hatt fungerende batteri på sikkert 3 år. . .

– Når jeg er ute å går og ønsker å ringe mamma. Jeg har nesten en rutine på at hver gang jeg er ute å går, feks fra jobb, så ringer jeg mamma og plager henne i middagen. Nå har jeg ikke snakket med mamma på telefon på flere dager og det er for lenge. . .

– Når noe sinnsykt morsomt skjer, eller jeg ser noe morsomt og bare “DET MÅ JEG SNAPPE!!” nei vent. . .

♥ Til minne om min kjære iPhone 5s. You will be missed


– Når jeg skal sjekke hvor mye penger jeg har på kortet. Jeg har ingen anelse om hvor mye penger jeg har om dagen, for det sjekker jeg alltid på mobilbanken. Nå får jeg jo heller ikke sjekket nettbanken siden jeg trenger engangskode og den har jeg jo på mobilen. . .

– Klare å stå opp om morningen. . . Jepp, mitt første problem da jeg innså at telefonen var borte. For hvem eier vel en vanlig vekkeklokke? Jeg tror aldri jeg har brukt det i hele mitt voksne liv, og måtte ty til nettbrett for å få meg vekkeklokke.

– Når jeg setter meg i bilen og forventer at bluetooth kobles til og jeg skal få musikk. . . Men neida. Det er faen meg mye drit som sendes på radioen har jeg funnet ut!

– Når jeg hører en kul sang og tenker at den burde jeg ha i spotifylisten min. Når det skjer skriver jeg enten opp tittelen, eller så søker jeg den opp på spotify med en gang. Nå må jeg jo gå med penn og papir om jeg skal klare det. . .

1 kommentar
    1. Artig innlegg! Ha en fortsatt god kveld 🙂
      Jeg har forresten skrevet en tekst på bloggen min, som jeg veldig gjerne vil ha tilbakemeldinger på! Blir veldig glad om du vil ta en titt innom, lese og kanskje kommentere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg