snart over..

Det har enda ikke gått helt opp for meg at de siste dagene av juli, snart er over. Vi har jo såvidt fått en smak på sommeren! Jeg måtte ta meg en tur i arkivet og se hva vi gjorde på denne tiden av året i fjor, og jeg kjente sorgen komme. Det var visst sinnsyke tilstander når det kom til temperaturene i fjor i juli, mellom 20 og 30 grader hver eneste dag og vi var på båttur nesten annenhver dag.

Det har ikke blitt èn eneste båttur til nå i år og solen har såvidt vist seg. Blir det da en bra august, kanskje? Jeg håper i alle fall det. Jeg trenger sommer, båtturer, bading og grilling. . . Det er jo ingen sommer uten 🙁

– På denne tiden av året, i fjor. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg