Godt man har forandret seg

Jeg måtte finne frem min gamle iPhone 4, kun for å ha følelsen av å delta i samfunnet. Nå får jeg i alle fall sjekket snapchat, instagram og mailen min over wifi. Det var ganske morsomt å logge på den igjen, etter snart to år. Gamle meldinger, anropsloggen og bildene var i alle fall litt morsom å se tilbake på. Da jeg gikk inn på instagram kom det til og med bilder opp fra 2013, haha!

Men – i går bestilte jeg meg en iPhone 6 i gull! Jepp, jeg klarte ikke vente lengre. Det er noe med det når man skal kjøre langt og ikke har muligheten til å kontakte noen. Jeg skal jo til mamma om ikke lenge, og om jeg må kjøre helt til Lofoten uten muligheten til å ha kontakt med omverden. . . Nei det hadde bare ikke gått. Så nå dumper den snart i postkassen!

Helt tilfeldig svitsjet jeg forbi bloggerne om dagen, og oh my sier jeg bare. . . Godt man har forandret seg, haha! Dette er fra 2013 mener jeg, men likevel føles det som om det i hvertfall er 5 år siden. Oi som tiden går. Men en ting er sikkert – jeg gleder meg til å få like lyst hår igjen!

Nå skal jeg kjøre på besøk til blant annet mamma, kjæresten, tante og onkel som er på fisketur! Tar med meg kameraet så kaanskje det blir litt bilder ♥ Ha en fin lørdag! Min blir rolig, for jeg har ikke tenkt meg ut i kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg