jeg har sagt det før..

God morgen! (siden jeg sto opp for tre timer siden) Jeg har sagt det før og sier det igjen – søndager er det beste som finnes selv om hver bidige søndag føler meg bakfull, uten at jeg nødvendigvis har vært nær en flaske. Det er deilig med fri og ikke en eneste ting å gjøre! Så denne søndagen skal jeg altså nyte. Ekstra deilig er det å tenke på at jeg ikke starter før 11 i morgen på jobb!

– Gårdagen i bilder –

I går dro jeg som sagt for fiske! Ble ikke noe særlig med fisking på meg, men det var koselig å se mamma igjen. (og deg da, tante. Alltid koselig å se deg igjen også ♥) Vi var på mamma og tante sitt hjemsted, litt over en time fra Harstad. I typisk nord-norsk stil var været så som så og for å toppe det hele måtte det jo bare starte å regne. Men så lenge man er kledd (takk gud for regntett jakke og fleece!) overlever man jo det meste av vær! Jeg var der til rundt kl 10 før jeg dro tilbake til byen for å droppe innom vorsjet til noen kompiser med Mathea.

Fineste mamma og tante ♥

Haha, tante dro i land en skikkelig fangst!

Må si jeg er flink å velge sko etter hva jeg skal gjøre. . .

Nå skal jeg snart å møte Sophie! Hun er hjemme for noen dager og vi skal ha litt kvalitetstid i kveld og dra på kino ♥ Vi har masse catching up to do, og jeg skal gi henne en STOR klem! Bare fordi hun hater klemmer, hehe.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg