ikke verdt det

Oi, tiden løp virkelig fra meg når jeg skulle blogge. Var hjemme halv 11, men likevel klarte jeg å styre så mye med dropbox at her sitter vi. . . Hadde det superkoselig sammen med Sophie og Anne Sofie på kino, før vi dro på en aldri så liten sightseeingtur rundt byen! Filmen var så som så. Vi så Paper Towns, og helt ærlig hadde jeg sett for meg at den skulle være av den typen som den var – men hadde håpet at den var sinnsykt bra. Så alt i alt en litt skuffende film som jeg fint kunne lastet ned å sett. . . Ikke verdt et kinobesøk! Kjøreturen var i alle fall av beste sort ♥ Ikke vanskelig med så fine jenter, da.

♥  ♥

 

– Vi har det bra fint i nord, enkelte dager –

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg