ting jeg…

5 ting jeg liker

♥ Mørket og regn. Helst kombinert! Det er nok det eneste jeg savner med Nord Norge om sommeren. Her oppe har vi jo ikke mørke på sommeren what so ever, siden det er lyst døgnet rundt. Så om høsten er jeg lykkelig, når jeg kan sitte inne med masse telys og høre på regnet, haha!

♥ Å gi gaver. Jeg elsker å gi gaver – men som oftest er jeg blakk så det hjelper lite haha! Men så lenge jeg har penger på konto kjøper jeg gjerne fine gaver eller ting for å glede andre. Jeg har ikke tall på hvor mange tusen jeg har brukt på mine småsøsken gjennom årene, men det begynner nok å nærme seg et 6-sifret tall. . .

♥ Å kose meg med en boks cider eller et glass vin. Uheldigvis for meg har jeg en trang til å alltid være kjørbar da – så det er ikke ofte jeg setter meg ned med en boks cider “bare fordi”. Men det er godt, da!

♥ Å blogge. Jeg elsker å blogge, jeg elsker å skrive og jeg elsker å ta bilder! Dessverre er det jo ikke altlid jeg er i det kreative hjørnet, og derfor blir ikke bloggen oppdattert så ofte som jeg ønsker. Men jeg prøver alltid å bli like flink som jeg var før, med daglige oppdateringer!

♥ Å kose meg i godt selskap med venner. Det er ikke noe som er mer koselig! Enten det er en spillekveld (haha gamer much), kosekveld med god mat eller bare rett og slett en tur på cafè. Superkoselig!

5 ting jeg blir lei av

♥ Til tider – å sitte i ro. Jeg har to forskjellige humør (aldri et imellom), enten liker jeg å sitte i ro og slappe av, eller så sitter jeg med makk i stumpen og klarer ikke sitte i ro. Som oftest er det førstnevnte, men til tider kan jeg ha skikkelig makk og klarer bare ikke å sitte i ro. . . Og med det mener jeg bokstavelig talt, jeg begynner å riste med foten, haha!

♥ Å kjøre bil. Det kan til tider være superkoselig og jeg koser meg jo ihjel med høy musikk og synging – helt til knekken kommer og det er det verste jeg vet. Å kjøre til Lofoten kan ofte være en prøvelse, da jeg ikke akkurat kan gi fra meg rattet når jeg er lei. . . Sånnsett var det greit å ta buss før i tiden! Da kunne jeg sove og tiden gikk ikke så sakte.

♥ Cottage Cheese. Hah! Denne måtte jeg nesten gi en egen plass til. For uansett hvor mye jeg elsker cottage cheese blir jeg så forbanna lei av det etter en stund. . . Det må være noe med akkurat den, for jeg har ingen andre matvarer jeg blir like lei.

♥ Alkohol. . . Og da snakker jeg ikke kosedrikking (som jeg liker) men det å dra ut helg etter helg. Jeg skjønner ikke hvordan folk orker eller greier det, for det må jo være sinnsykt slitsomt! Ikke bare kaster man bort hver bidige søndag, men man får jo til tider en ekstrem fylleangst også. Jeg hadde aldri klart å dra ut hver eneste. . .

♥ Trening. . . Jepp, som oftest er det en ting jeg er veldig interessert i kanskje i 5-7 mnd, før det dabber av og jeg dropper hele greia. Jeg sier ofte at jeg skal bli flinkere men så skjer det bare aldri, haha. . . Men nå skal jeg starte å trene igjen den 1.august, noe jeg gleder meg veldig til! Å være støttemedlem får andre ta seg av 😉


_______________________________________________________________________

Jeg tenkte det kunne være morsomt å dele litt fakta om meg selv! Jeg leste et sånn her type innlegg på Marthe Borge sin blogg for en stund siden og ble inspirert! Jeg har laget flere lignende innlegg og lagret i utkast, så lik innlegget om du ønsker flere slike 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg