konkurranse

– Vinn midlertidige tattoos! –

Midlertidige tatoveringer har blitt veldig populær i det siste, og jeg har 24 ark med tatoveringer liggende. . . Jeg trenger jo overhodet ikke alle disse selv, så derfor kjører jeg i gang med en konkurranse! For at det skal bli litt morsommere, tenker jeg at jeg deler ut til fem heldige vinnere – og da 2 ark til hver. Jeg trekker vinnerne neste søndag tenker jeg, den 9.august.

For å delta må du like facebooksiden min HER. Når dette er gjort kommenterer du innlegget med fra hvilket bilde du kunne tenke deg tatovering. Altså om du ønsker av de på det øverste bildet, eller det nederste 🙂 Husk å legge med epost slik at jeg kan kontakte deg om du vinner. Lykke til! 😀

Lik innlegget om du ønsker flere konkurranser fremover!

25 kommentarer

Siste innlegg