ukens “must have”

Jeg er bare nødt å tipse dere om denne gode foundationkosten fra realTechniques og ikke minst min nye favoritt av foundation. Jeg har tidligere sverget til en fra maybelline, men siden jeg ble så fort svett i ansiktet av den helt plutselig måtte jeg prøve ut en ny. Jeg har egentlig aldri likt sminke fra loreal, (enda jeg ikke har hatt grunn til å mislike merket) men likevel tenkte jeg å gi den en sjanse. Jammen ble den ikke en favoritt!

Den er lett å påføre, spesielt med denne kosten som jeg bruker. Da blir det gjevnt fordelt i tillegg til at den tørker fort etter påføring. realTechniques har virkelig mange gode verktøy til å påføre sminke! Jeg anbefaler å vaske kosten i alle fall en gang i uken, da det samler seg ganske mye foundation inni den etter bare et par dagers bruk. 

– klikk på firkantene på bildet for å komme til produktene –

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg