tilgjengelig for omverden

Nå er a mor happy igjen! I morges tikket meldingen fra posten inn og jeg var ganske snar å hente pakken. Oiii for en glede å endelig være tilgjengelig for omverden! Det ble en iPhone 6 i gull, siden mine to siste iPhoner har vært sølv. Deksel til den hadde jeg også for hånden, siden jeg nettopp hadde bestilt ett jeg skulle gi til lillesøster i gave. (beklager, du skal heller få noe annet hos meg ♥) Veldig kjekt!

Jeg fikk også gjenopprettet den med sikkerhetskopien jeg hadde fra lørdagen den ble stjelt, så egentlig mangler jeg ingenting nå bortsett fra de forbaska bildene fra vorsjet. . . Det er faktisk veldig kjipt, siden det var jeg som sto for bildene den kvelden! Men fy søren så smart sikkerhetskopi er, jeg er sjeleglad jeg har iPhone og at iCloud står for den sikre delen uten at jeg treng å tenke på det selv. Da slipper man styret med å legge til kontakter igjen, man får alle meldingene inn på den nye telefonen – OG alt av innstillinger og apper!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg