ting jeg… del 3

 

Hei ♥ God lørdag! Jeg hadde planer om en rolig lørdag med godteri og brus – men det endret seg plutselig til salt potetgull og alkohol. Ikke at jeg klager, det blir sikkert kjempemorsomt å dra ut! Og om ikke er det jo ikke verre enn at jeg drar hjem, enkelt og greit. Jeg sitter med to kompiser nå og venter på at de skal fikse seg ferdig, så skal vi videre på vorsj. Jeg tenkte bare å gi en lyd fra meg, så skal jeg prøve å få oppdatert i morgen ♥

______________________________________________________________

5 ting jeg er redd for

♥ Å miste noen i familien, eller noen av mine nærmeste. Jeg har opplevd å miste farmor, bestefar, en onkel og en tante – og det er det jævligste jeg har vært borti. Å tenke på at både mamma, pappa og bestemor skal dø en dag er for meg helt uvirkelig og jeg kan ta meg selv i å gråte bare av tanken på det.

♥ Å bli anklaget for noe. Det er det verste jeg vet, for om jeg blir anklaget for noe jeg ikke har gjort – så oppfører jeg meg likevel som om jeg har gjort det. Det er en ekstremt merkelig egenskap, altså at jeg skal virke skyldig uansett om jeg har gjort det eller ikke haha.

♥ Edderkopper!!!!! Og forsåvidt alt av flygedyr og kravledyr (som jeg så fint kaller det, altså småkryp og sånt). FY faen for noen vesen. . . Hvis jeg får en edderkopp på meg begynner jeg å gråte som en annen unge og surker om det gjerne en time i ettertid. Jeg vet de ikke er farlige, jeg vet de er mer redd for meg enn jeg er for dem og jeg vet at jeg ikke kan bli til spiderman. Likevel er det noe i hodet mitt som forteller meg nettopp at de er farlige og da er det vanskelig å overstyre det, haha. . .

♥ Å gjøre noe feil. Jeg er dødsredd for at jeg skal gjøre noe feil og få kjeft, og noen ganger ødelegger det ganske mye av dagene mine. Om jeg får kjeft blir jeg ekstremt ubekvem og derfor er det ofte at jeg ikke tør å si ting, i frykt for at det skal være feil. Jeg er også dødsredd for at folk skal bli sure på meg, for da får jeg helt panikk og stresser som en gal.

♥ Å gå glipp av ting. Jeg hater tanken på at jeg kanskje går glipp av noe jeg ikke har lyst å gå glipp av, noe som er ekstremt uheldig om jeg vil reise bort. . . Det har faktisk hendt at jeg har planlagt å dra et sted, men så har jeg holdt meg hjemme i Harstad kun fordi jeg ikke vil gå glipp av det om det skjer noe. Herregud så teit. . 

5 ting jeg vil oppleve

♥ Å bli mamma. Det er jo aldri en selvfølge at man skal få barn når man blir voksen, men det håper jeg inderlig at jeg får! Det blir ikke til neste år, men jeg tenker at om 5-10 år er jeg sikkert klar for det. Så fremst jeg har noen å dele livet med – hehe.

♥ Å få barnebarn. Oi, det er kanskje å tenke litt langt frem i tid? Hehe men neida, joda. Den dagen jeg får mine barnebarn, og kan fortelle dem om all driten mine barn gjorde – drømmedagen! Men det er vel mer 30-40 år til, tenker jeg. . .

♥ En fotballkamp! Jepp, u heard me. Jeg er overhodet ikke et fotballmenneske, men en gang i mitt liv håper jeg å få være på en skikkelig fotballkamp og se det live. Det er bare noe med stemningen som får meg til å ville oppleve det. Og da tenker jeg en Manchester United kamp, hehe!

♥ Å møte Kurt Nilsen. . . Han er mitt største norske idol og jeg forguder han virkelig. Jeg har også en drøm om å en gang få synge med han, men man skal vel ikke ha for mye forhåpninger tenker jeg. Så lenge jeg får møte han er det godt nok for meg!

♥ Jeg vil gi ut en sang. Ikke nødvendigvis et helt album, men bare en sang! Helt siden jeg var liten har jeg elsket å synge, men ikke å opptre derimot. . . Jeg misliker sterkt å stå foran andre å synge, noe som ikke er den største fordelen når man ønsker å gi ut noe eget. Men en dag er jeg kanskje litt mer selvsikker og da håper jeg at jeg får gitt spilt inn noe 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg