sinnsykt stressa

Denne lørdagen både kom – og gikk – veldig fort. Jeg har vært på jobb i hele dag, fra kl 12 til nå kl 20, så ikke overraskende stresset jeg litt for å rekke å gjøre alt. . . Jeg og Tina skal ut i kveld med masse kompiser, tror faktisk vi blir de eneste jentene! Men det blir koselig da, er alltid morsomt å dra ut med dem så jeg gleder meg. Men når man jobber til sent om kvelden blir man jo så sinnsykt stressa, og masse skal gjøres. . . Heldigvis var jeg smart i dag og laget meg “to-do” liste så da gikk alt høvelig fort da jeg var ferdig.

Nå sitter vi å spiller poker og drikker, koselig vorsj! Skal prøve å ta bilder i kveld om guttene er bildevillige, hehe. . . Ha en fin lørdag, alle ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg