mitt happy-face

Det er ingenting som slår middagene til bestemor, det er i alle fall fint lite som kan måle seg! Jeg tar bestemors middag foran restaurant hver dag. I dag hadde hun laget kald laks med sukkerrømme, agurk og potet – YUM! Håper jeg blir like flink å lage mat en dag, hehe. . . Kan i alle fall ikke si at jeg er på god vei. . .

Mitt happy-face når jeg får fisk. Jeg elsker fisk!

Ellers gleder jeg meg sinnsykt mye til neste uke nå, for da skal jeg til frisøren igjen! Jeg var jo for en måneds tid siden for å starte min “bli lys” prosess igjen. Nå er jeg så lei av å ha mørkt hår. . . Så på torsdag blir jeg enda et steg nærmere 😀 Glede!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg