forhåpentligvis ikke siste gang

Tirsdagen var nok – uten overdrivelse – den beste dagen hele denne sommeren. Vi har jo ikke hatt mange sommerdager, og tirsdagen med sine 22 grader var en høydare når vi kunne dra ut med båt og vannscooter. Det var ikke stort med sol, men lite vind og høy temperatur gjorde susen! Jeg har aldri prøvd vannscooter før, så det var morsomt å prøve for første gang. Merker at dette er noe jeg vil prøve flere ganger, for det var supermorsomt! Båttur var også første gang for i år, men forhåpentligvis ikke siste gangen. Hører det er meldt godt vær til neste uke, så kanskje kanskje 😀



Etter en stund på havet tok vi turen inn til land for å grille og kjøre litt mer vannscooter. Jeg hadde for det meste hettegenseren på, for det kunne fort bli kjølig når vi kjørte på vannscooteren, men heldigvis hadde jeg tskjorte under om det skulle bli varmt. En fantastisk fin dag, om jeg skal være så happy å si det 😀

 Vinnerne av konkurransen blir kontaktet på mail idag! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg