ting jeg… del 4

Here we go again ♥ Dere ser ut til å like disse innleggene mine med “ting jeg”, så da sitter jeg hver dag for å prøve å finne på ting å skrive! Jeg sitter enda på jobb når dette postes (i likhet med i går), så ny oppdatering får dere ikke før i kveld når jeg er ferdig ♥

5 ting jeg aldri glemmer

♥ Å bli storesøster! Det var en gledens dag da jeg ble storesøster for første gang. Så for andre/tredje gang, så en fjerde gang. Alle mine småtroll som jeg er så glad i ♥

♥ Hvor UTROLIG morsomt det har vært å filme til TV! Både til bloggerne og da jeg var med på “Truls – oppdrag hurtigruten”. Truls er jo verdens herligste mann, og jeg storkoste meg virkelig under innspillingen. Å få være litt med på bloggerne har også vært supermorsomt og jeg har funnet ut av TV er noe jeg trives med! Det er noe jeg alltid blir å huske, at jeg en gang i tiden har rullet (haha rullet faktisk..) over tv-skjermen til hele norges befolkning.

♥ Min idol-preaudition i 2013, hehe. . . Jeg møtte opp, gjorde det beste jeg kunne til tross for sår hals og tett nese. Det holdt dessverre ikke mål, men jeg har i alle fall gjort det og er stolt over at jeg turte! Er det ikke typisk at man blir syk – i tillegg til at man er nervøs – når man skal på noe så viktig? Joda!

♥ Mine 10 år på grunnskolen, både på godt og vondt. Jeg kan huske hvordan det var å bli hakket på og jeg kan huske alt det fine. Å bli mobbet på barne- og ungdomsskolen unner jeg ingen, og jeg vet selv hvordan det kan påvirke deg. Men så var det de fine minnene da, for jeg har en del av dem også. De klarer ikke helt å dekke over de vonde, men jeg har forsåvidt også fortrengt en del av de vonde.

♥ Idolfinalen i 2005! Som jeg var så heldig å så sett live med pappa i Oslo. Det var en gledens dag og jeg husker enda hvor stolt og kry jeg var for å få møte alle kjendisene. Det var morsomt! Og enda morsommere å se tilbake på bildene.

5 ting jeg er stolt av

♥ At jeg har betalt for min egen bil og lappen. Jeg sparte alle konfirmasjonspengene mine og de kom godt med da jeg skulle kjøre opp, glad er jeg for det! Bilen min kjøpte jeg også selv, såklart med hjelp fra mamma som kausjonist. Takk mamsen ♥

♥ Jeg er stolt over å være storesøster! Jeg er så utrolig glad i mine fire (+ min stebror) småtroll og benytter hver anledning jeg har til å skjemme de bort. Jeg både gruer og gleder meg til de blir 4-5 år eldre, hehe. . .

♥ At jeg fullførte VGS. Haha JA! Faktisk. For det var ikke en selvfølge for meg at jeg skulle klare det, da jeg var 3 mnd inn i skoleåret og mer lei enn noen gang. Jeg strøk i historie og fikk ikke toppkarakter i ett eneste fag. MEN, jeg fullførte! Om ikke med plettfritt vitnemål, så i alle fall med ståkarakterer i alle (minus ett) fag. Hadde jeg fått bestemme igjen den dag i dag, så hadde jeg heller stått over tredjeåret enn å gjøre det så dårlig som jeg gjorde.

♥ Foreldrene mine ♥ Jeg vet at de begge har hatt ting å stri med og ikke alltid har hatt det så lett, og jeg beundrer dem når det kommer til måten de har taklet ting på. Jeg håper jeg blir like sterk som dem når jeg blir (enda mer) voksen!

♥ At jeg har klart å gått ned 10kg – for to år siden. Jeg skal som nevnt starte igjen nå, og det blir gøy! Alltid morsomt å se forandringer, selv om jeg aldri klarte å se det selv sist gang. Satser på at det går bedre denne gangen og at jeg faktisk klarer å se det!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg