hvordan person er jeg

Jeg har sett mange bloggere som har kjørt innlegg som dette, og det er jo ganske morsomt! Forhåpentligvis synes dere også det, hehe. Også blir dere jo litt bedre kjent med meg. Ikke minst synes jeg det er morsomt å svare på slike spørsmål.

På skolen er jeg. . . Nå begynner det jo å bli noen år siden jeg sist gikk på skole, faktisk hele 3 år siden! Oi, tiden går fort. . . Men jeg var hun som kunne finne på å slå sammen to pulter, for så å legge seg oppå dem for å sove med Justin Bieber på øret. Haha. . . Sånn var jeg i alle fall på vgs. Det kom helt an på dagsformen, for plutselig kunne jeg være hun som var mer aktiv enn noen andre i klassen – for så å være hun som ikke kunne brydd seg mindre.

På prøver/eksamen er jeg. . . Som oftest pugget jeg intenst dagen før prøven skulle være, og på eksamen/tentamen brukte jeg nesten mer energi på å handle inn godis – enn å øve. . . Men hallo det var jo lov å ta med bøkene da, så ikke vitsen med å pugge da. Gjorde det som oftest kjempebra uansett!

På vorsj er jeg. . . Hun som er supergira på drikkeleker! Jeg elsker drikkeleker, enten det er kortlek eller den typiske “tut bært” eller hva den nå heter, haha. Jeg skjønner meg ikke på de som ikke liker drikkeleker, hele greia med vorsj er jo å drikke seg opp til byen og jeg synes egentlig bare de er dritkjedelige. Uheldigvis har jeg noen sånne venninner..

På byen er jeg. . . Det er en av to – enten så er jeg hun som storkoser seg og snakker med alt og alle, eller så går jeg egentlig bare å venter på å få dra hjem. Sistnevnte er som regel om jeg ikke har drukket nok, noe som skjer ganske sjelden hehe..

På facebook er jeg. . . Hun som kun er der for å dele blogginnlegg og skifte profilbilde. Jeg kan glimte til å dele litt bilder, men da helst bilder jeg har samlet opp over 3-4 mnd. Også er jeg jo hovedsaklig der kun for å snakke med venner på messenger.

På instagram er jeg. . . Hun som sniker på alt og alle og beundrer de som legger ut fine naturbilder! Jeg liker å legge ut bilder, men som oftest må de være nøye gjennomtenkt å passe til tiden på dagen. Man legger feks ikke ut bilde på instagram sent på kvelden eller natten, da får man ikke likes (hilsen instagrampia94). Også er jeg ikke så veldig opptatt av å ha “the perfect feed” som det virker som veldig mange er. Heter sstinemari der.

På snapchat er jeg. . . Hun som for det meste legger ut my story på lørdager når jeg er ute, haha! På hverdager er jeg generelt lite aktiv, synes jeg i alle fall i forhold til de jeg har på snapchat. Og ja jeg legger ut endel bilder av natur, solnedganger, fin himmel osv hehe.. Jeg er jo veldig stolt av nordnorge og den fine naturen vår. Også har jeg åpen mystory for de som ønsker å se, heter sstinemari.

Hjemme alene er jeg. . . Enten koser jeg meg med film, tente lys og noe godt å spise – eller så kjeder jeg meg så mye at jeg heller legger meg for å ta en powernap. Jeg er ikke kjempestor fan av å være hjemme alene om jeg ikke har lyst å være alene.

På jobb er jeg. . . Veeeldig sosial! Jeg elsker å snakke med mine kolleger og er overhodet ikke personen som sitter stille på sidelinjen og er sjenert.

I telefonen er jeg. . . Som oftest vil jeg ikke avslutte samtalen og ender opp med å grave dypt og lenge for å finne ting å snakke om. Jeg elsker å snakke i telefonen, kanskje like greit at det er jobben min nå å snakke i telefon hele dagen? Hehe..

På sms er jeg. . . Jeg misliker sterkt å sende sms og ringer heller for å fortelle det jeg skulle skrive. Men på facebook derimot – der skriver jeg med glede! Så fremst det er på pcen da.


Jeg har enda en del av “hvordan person er jeg”, derav heter dette innlegget vol 1. Lik gjerne innlegget under her om dere ønsker å lese mer! Nå skal jeg lage meg noe middag å spise, selv om powernap er det som frister mest.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg