rosablogger-plikt

Jeg har jo glemt å oppdatere dere på håret mitt! Føler nesten det er min plikt som rosablogger, hehe. . . Jeg var i alle fall hos frisøren igjen for 14 dager siden og farget det enda lysere. Jeg skjønner overhodet ikke frisørspråket – men jeg skjønner “vi gjør det mye lysere denne gangen”, haha. Så da ble det sånn! Jeg går på Hårny i Harstad og har gått der i alle mine frisør-år. Trude fikk æren av å dulle med håret mitt denne gangen og da jeg var der i juli, og jeg er SUPER fornøyd!

Jeg har ikke kameraet mitt akkurat nå (som dere kanskje ser på disse super-kvalitet-iphone-bildene), men så snart jeg har det for hånden skal jeg ta noen bedre bilder til dere så dere får se forskjellene. Har enda en time nå i begynnelsen av september, skal jeg kanskje bli eeenda lysere. . .? Hehe får se! Holder en liten knapp på å klippe meg kortere også.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg