10-årsjubileum til neste år

WOHO! Jeg har vært så glad denne uken, sett bort fra mine få pms-utbrudd. Jeg har nemlig fått 100% fast jobb på telenor nå! Jeg kunne ikke vært mer lykkelig. Mine vikardager er over på mandag, så er det bare en kort måned med forlenget vikarkontrakt ut september – før jeg starter for fullt i oktober. Det tok noen dager før jeg skjønte at jeg skal jobbe der fast, og jeg gleder meg ihjel. Det er en så utrolig bra arbeidsplass og jeg får ikke skrytt nok av de ansatte der! 🙂

Ellers har mine timer etter jobb gått til å slaske rundt i mamma’s gamle skjorte fra b-young. Den er sikkert 25 år gammel og har kun to knapper igjen. Men den er så god og minner meg om mamma når hun sitter så langt unna meg ♥ Husker jeg brukte å kose med den da jeg var yngre, og den ble jammen med på flyttelasset til Harstad da jeg flyttet for 9 år siden. Oi, neste sommer har jeg 10-årsjubileum i den flotte byen min. . . Tiden går fort.

Ellers har jeg brukt dagen på å nettshoppe litt, riktignok med øynene siden jeg ikke har fått lønn enda. Men den 9.ende, da blir det en aldri så liten shoppingrunde! Jeg fortjener å unne meg selv litt nytt, tenker jeg. . . Jeg tenker, siden jeg plutselig har fått fast jobb fremover? Klikk på klærne for å komme til dem! 🙂

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg