min nye avhengighet

Søndagsformen:

HAH! Når var sist det var kult å bruke webkamerabilder i blogginnlegg liksom? Tror ikke jeg har brukt det siden i 2012. Men la gå! Jeg visste ikke at min nye HP hadde kamerafunksjon engang, så det var jo moro å finne ut. Skal jeg legge til at jeg er 110% sminkefri på bildene også? Det tror jeg er en av de første gangene i min blogghistorie. I svart-hvitt kan man jo faktisk se OK ut uten sminke. Søndagen min blir i alle fall brukt til godteri (bare meg som har sinnsykt godtesug når jeg har mensen. . .?), the sims, en liten dose fotball (jeg er plutselig blitt en smule interessert!), tv-serier og koseklær. Akkurat sånn som en søndag burde være.

Jeg dro ikke ut i går, noe jeg er evig glad for i dag. Det spares til neste helg når Lotte skal feires! Det blir koselig, med mange av jentene samlet igjen ♥ Men nååå skal jeg komme meg tilbake til tv-seriene mine! Jeg har altså klart å bli avhengig av Prison Break også. . . Jepp. Så det ser jeg hver bidige kveld før sengetid!

2 kommentarer
    1. hei! jeg bare lurte på om du visste hvor du får kjøpt selvutløser stativ ??
      hadde blitt glad for svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg