da var vi i gang!

I går hadde jeg og Lotte en veldig fin tur opp til gangsåstoppen. Det tar ikke lange tiden, men takk gud for det! For jeg har ikke gått i et verre mørke, hehe. Jeg er jo egentlig helt forferdelig mørkeredd, og skvatt litt til av alle skyggene som kom fra lommelykten. Jeg kjente også at det gikk mye bedre (med tanke på kondisen da hehe) når vi gikk rolig opp uten å stresse. Det er godt!

Og det var koselig da, til tross for at det ble litt kaldt da vi satt oss ned på toppen, og vi gjentar fjell-suksessen nå etter jobb! Da skal vi på et annet fjell, med enda en venninne, som heller ikke tar så lang tid. Jeg gleder meg! Tiden går jo så fort når man har 100 ting å snakke om. Jeg har ikke vært med Lotte på leenge, og da hoper ting seg fort opp.

Jeg er enda på jobb i en liten halvtime til, men lagret dette innlegget med autopublisering sånn at dere skulle få høre fra meg før det ble alt for sent ♥ I morgen blir det nok flere fjellbilder på bloggen, hehe!

– Fine, FINE byen min ♥ –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg