på rett vei

Jeg som trodde jeg skulle poste “fjellfies” idag, må ty til gode samle selfies heller. For fjellet i dag ble droppet til fordel for cardio på flex. Men det gjør ingenting, for vi har avtalt å ta turen på fredag heller! Jeg håper så klart på sol og/eller skyfri himmel, selv om værmeldingen sier noe annet. Blir det for ille vær får vi ty til flex igjen! Det er i alle fall supergodt å ha startet igjen, og vite at jeg er på rett vei.

Jeg har til og med startet å planlegge hvordan jeg skal spise fremover! I likhet med sist gang jeg ville gå ned i vekt, blir jeg ikke å bytte om hele kostholdet mitt. Jeg vet at det er det beste, men for min del var det best å kutte ut enkelte matvarer og bytte om på noen til sunnere alternativ. Jeg har skrevet mye om dette tidligere, så om du søker på google finner du nok frem til de gamle innleggene mine. Jeg kan såklart komme med tips og dele mine matvaner nå også, om det er noe dere ønsker 🙂 Tenker også å tar før og etter bilder, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg aldri å tørre å poste dem uansett. Men hvem vet!

6 kommentarer

Siste innlegg