ting jeg… del 5

5 ting jeg aldri blir lei

♥ Jordbær!! Oh my god jeg kunne spist det til jeg stupte om. Hjemmelaget jordbærsyltetøy, jordbærsmoothie, jordbær og fløte, jordbær og vaniljesaus, jordbær og kesam. . . Jepp, lista er visst lang. Jeg elsker jordbær, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke jordbæsmilkshake, jordbær-fløteis eller butikk-jordbærsyltetøy. Det er bare ikke like godt. . . 

♥ Shopping ♥ Gi meg et visa-kort med 50.000kr på og jeg tror jeg med sikkerhet kan si at jeg hadde kommet ut av butikkene med KUN nyttige ting. Er det noe jeg elsker å handle, så er det nødvendigheter som ankelsokker, truser, sminkefjerner, tannbørster (haha lol) og sånne type ting. Jeg får aldri nok! I alle fall ikke nok sokker. . . Men jeg skal ikke si at jeg ikke er flink å kjøpe klær heller, hehe.

♥ Harry Potter og Twilight. Den dagen jeg blir lei disse filmene er det noe galt. Aldri at jeg skal skuffe Harry Potter ♥

♥ Å skjemme bort småsøskene mine, hehe. . . Da jeg jobbet på Nor Style var det ingenting som var bedre enn å plukke med seg plagg på plagg for å gi i gave til småtassene. Jeg tør faktisk ikke tenke på hvor mye jeg har brukt på klær til dem gjennom årene. . . Det har nok blitt en del når de er 4 stykker, på mine 6 år i den butikken!

♥ Å gå rundt i kosebuksene mine. Det er det beste jeg vet! Trange bukser blir byttet ut sekundet jeg er innenfor husets fire vegger, og jeg har til og med anskaffet meg svarte, litt mer presentable kosebukser for å bruke på jobb, hehe!

5 ting jeg er flink til

♥ Å bruke penger. . . Noen blir kanskje usikre på hva de skal bruke pengene på om de plutselig får mye av det – jeg derimot er snar med å finne noe!

♥ Siden første punkt er at jeg er flink å bruke penger så må neste være at jeg er flink å tenke økonomisk. Pappa og mamma rister kanskje litt på hodet når de leser dette, men det er sant! Jeg er faktisk veldig flink å spare (kunne såklart vært enda flinkere) og handle smart. Jeg er heldigvis ikke typen som tenker at det er teit å handle på salg! Så der jeg kan spare penger gjør jeg det gjerne, i tillegg til at jeg er blitt mye flinkere å tenke “blir jeg å bruke dette” før jeg kjøper ting. Funker som bare det!

♥ Haha, å sove! Jeg kan sove og sove og sove. . . Powernap er nok på topp 5-listen min over ting jeg eelsker å gjøre. Men nå har jeg blitt flinkere til å ikke sove så mye på dagtid, det ødelegger jo døgnrytmen min 🙁

♥ Å bruke alt for lang tid på ting. Feks om jeg skal sminke meg før jobb – står jeg opp i goood tid ender det som oftest med at jeg har det mer travelt enn om jeg har 20 minutter mindre på meg, jeg kødder ikke. . . Har jeg god tid bruker jeg som oftest litt for mye tid på ting.

♥ Å sette pris på den fine naturen vi har her i nord-norge. Jeg ELSKER naturen vår og ville ikke byttet den ut med verken strand eller varme. Nord-norsk natur er one of a kind og helt magisk til tider ♥

Lik innlegget om du vil ha flere slike innlegg ♥

 

4 kommentarer
    1. sokker, truser og tannbørster<3<3 haha er det noe jeg ELSKER å bruke pengene mine på, så er det det!! :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg