jeg får bli overrasket

Gooood morgen! Jeg våknet faktisk for to timer siden, WOW det er tidlig til å være lørdag og med tanke på at jeg ikke sovnet før i 4-5 tiden. Men et er jo litt greit å stå opp tidlig, da. I går fikk jeg unnagjort siste trening for denne uken, så da tok jeg helg med god samvittighet! Jeg tror jo neppe jeg er i stand til å trene i morgen, siden vi skal feire bursdagen til Lotte i kveld. Jeg får heller bli overrasket om jeg klarer det, haha.

Jeg er i alle fall godt fornøyd med starten på treningen min. Har startet litt rolig, sånn at jeg ikke skal bli lei og ikke orke mer. Og det har funket bra! Var ekstra støl etter treningen på onsdag, men det gikk for det meste bort i går og i dag merker jeg nesten ingenting til det. Men nå skal jeg få i meg noe frokost! Jeg har vært alt for dårlig på å spise de siste dagene, så det må det bli stopp på. Ha en fin lørdag ♥

8 kommentarer

Siste innlegg