fest med partyhatt

Jeg har funnet ut at mobilbilder får duge når man presterer å ta med seg kamera, men ikke minnekort. . . I går feiret vi bursdagen til Lotte, veldig koselig feiring med partyhatter, haha! Lotte insisterte på at de skulle følge med til byen, men “uheldigvis” klarte jeg å legge den igjen i bilen, hehe. Det ble ikke sene kvelden på meg, da jeg dro fra byen allerede kl 2. Noen som var lei? Jepp! Men jeg fant ut at sånn egentlig, så var det like greit.

I dag har jeg egentlig bare slappet av, vært litt sammen med Martine og skal til Isabelle senere! Hun er endelig hjemme på besøk igjen, men drar igjen i morgen. Så i kveld blir det litt kvalitetstid ♥



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg