frk kjendishunter

Good søndag! Jeg bestemte meg for å ta noen dager fri, da jeg fikk en beskjed på tirsdag som gikk veldig innpå meg. Da følte jeg ikke det ble rett å skulle blogge og jeg mistet bare alt av blogglyst. Men nå skal jeg prøve å komme meg tilbake ♥

_________________________________________________________________________

Fredag var jeg en aldri så liten tur ute. Jeg var i bursdag hos en kompis og ble dratt med videre på byen. Jeg fikk møtt Hanne Sørvaag og Tommy Steine som var en liten tur i Harstad, og såklart måtte jeg ta bilder! Ingenting er kleint når jeg har et par to-tre glass innabords, hehe. Jeg kan vel ikke nekte på at jeg er en aldri så liten kjendishunter, spesielt når det er kjente folk jeg har fulgt med på!

Dette er så morsomt! Helt siden jeg hørte at Tommy skulle komme til Harstad bestemte jeg meg for at jeg måtte jo ha et bilde av oss – siden det tross alt er 10 år siden sist, hehe. Men da jeg gikk glipp av han på torget på fredag tenkte jeg at løpet var kjørt. Neida! Heldig med den.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg