typisk når jeg…

Etter å ha vært syk i over en uke nå begynner jeg å bli ganske lei. Ikke bare er det irritende å måtte ha vært borte fra jobb noen dager – men jeg har attpåtil ikke kunnet trene. Jeg kjenner at treningslysten er her, noe jeg absolutt ikke klager på! Så jeg tenker at det blir nok ikke et problem å starte på igjen når jeg er frisk. Jeg har ikke orket å ta sjansen på å trene, for av erfaring vet jeg at jeg før bare har blitt verre. Så da tenker jeg det beste bare er å holde seg i ro til det er over 🙂 I morgen er det påan’ igjen!

SÅ! For å ikke bli helt deprimert for at jeg ikke kan trene satt jeg meg liksågodt ned på nelly for å se på nytt treningstøy:-D Det var jo typisk at jeg skulle bli syk uken etter at jeg startet på min o-store reise mot “mitt lettere jeg”. Men sånn er det vel noen ganger, I guess. Men nå kan jeg i alle fall se frem mot neste lønning, for da blir det bestilt litt nytt treningstøy!

Klikk på klærne for å komme til dem 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg