danser i regn

Sponset video

På onsdag var jeg å leverte inn pcen min på elkjøp, så nå sitter jeg med lånepc. Jeg har utsatt det alt for lenge siden jeg haater å ikke bruke min egen pc. . . Men nå var jeg så drita lei at jeg måtte. HP er et merke jeg alltid mislikt, men tenkte å gi den en sjanse da jeg kjøpte den i februar. Jeg kan bare si en ting – aldri mer HP. ALDRI. Jeg har nesten kun vært plaget og det finnes ikke noe mer irriterende enn når pcen plutselig låser seg. Så neste gang blir det en asus, som jeg vet er av kvalitet 🙂

Jeg har også fått med meg at høsten har kommet for fullt nå. . . Det regner, trærne har blitt gule og det er kaldt. Og ikke bare litt kaldt. . . Når du våkner av at du fryser, mens du enda ligger under dyna, jepp da er sommeren over! Men jeg skal ikke klage, jeg liker jo regnet (så fremst jeg sitter inne) og det er deilig å bruke store, varme jakker.

Så i den anledning har jeg plukket ut mine høstfavoritter på nelly til dere! Jeg trenger meg ny høst/vinterjakke (eller, det er vel heller noe jeg har fått for meg. . .) så her er jakkene det står mellom. Klikk på jakkene for å komme til dem 🙂

Har dere forresten sett den nye reklamefilmen til pepsi max, når vi nå snakker om høst og regn? Den er spilt inn på øyafestivalen og er en internasjonal reklamefilm, HVOR kult er det ikke at de velger Norge?! Og ikke minst – hvor kult er det ikke å danse i regn som ikke gjør deg våt? Haha jeg kjenner jeg er en smule sjalu og ønsker å prøve det selv. . . Det ser jo så kult ut! Nå har jo aldri jeg vært på festival (om du ser bort fra døgnvill i 2011) men kan tenke meg at stemningen må ha vært sinnsykt bra! Og ikke minst blitt enda bedre med denne “regn” seansen. Jeg er jo en av de største tilhengerne til pepsi max og drikker det gjerne hver dag, så å se reklame av favorittbrusen fra Norge er morsomt! Men så er det jo generelt alltid stas når det vises ting fra Norge i utlandet, synes jeg 😀

//

//

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg