nå skjønner jeg

Denne dagen har gått utrolig fort og jeg sitter å føler at klokken er sent på kveld. . . Men sånn blir det jo når man har fri fra jobb og velger å stå opp tidlig for å få med seg dagen. Litt godt da, for jeg har plutselig all tid i verden! I morgen er det tidligvakt på jobb, noe jeg så absolutt ikke klager på! Men jeg må innrømme at jeg skjønner nå hvorfor voksne (for ja, jeg er ikke helt der selv enda) liker kaffe, uansett om jeg ikke er trøtt – kaffe måå til på morningen.

Jeg dro til Ida halv 12 i formiddag og der har jeg vært siden, dro ikke før nå kl 4! Utrolig koselig å tilbringe noen timer med henne og lille Edel ♥ Og som dere ser har vi virkelig satt våre evner på prøve, hehe. . . Ida fant nemlig ut at vi skulle snu modulsofaen hennes – og slik ble det. Men etter en lang time med mye banning og en liten matpause – så var den skrudd sammen igjen! Hvem sa at jenter ikke kan slike ting? 😉 Selv om jeg skal innrømme at dette som oftest ikke er ting jeg liker å begi meg ut på. . .

Nå skal jeg forhåndsskrive noen innlegg før jeg går løs på middag. Tenkte å prøve meg på calzone, ser ikke for meg at det skal være såå vanskelig. . .? Haha vi får se! Gudene skal vite at jeg ikke er den flinkeste til å styre på kjøkkenet. . .

9 kommentarer

Siste innlegg