god unnskyldning for å…

Jeg føler meg aldri så fornuftig som de søndagene jeg våkner opp i topp form uten å være bakfull. GJETT om jeg føler meg pigg idag, da! Jeg valgte nemlig å stå over alkoholen, noe jeg har verdsatt veldig de 6 timene jeg har vært våken. Men valget var egentlig enkelt siden jeg fikk mensen i går og har hatt kramper helt siden da. Mensen er altså en lite morsom ting, spesielt når man skal bli dårlig av det. Men – det ga meg en unnskyldning for å trøstespise godteri, om ikke annet!

Resten av kvelden skal jeg lade opp til å begynne på jobb kl 8 i morgen, så er det jobb til torsdag. Oi, det er jo faktisk ikke lenge til det er helg igjen for meg. . . Også skal jeg avslutte helgen på verdig vis med taco til kveldsmat ♥ Jeg klager ikke! Men nå runder jeg av før det blir for mye unødvendig prat, haha. . .

Og her har dere forresten noen bilder av meg fra i går, om dere hadde glemt hvordan jeg ser ut! Joda, jeg sminket meg såklart selv om jeg ikke dro ut, hehe. Fant jo ut at det begynte å bli en stund siden jeg tok bilder av meg selv. . . #badblogger

5 kommentarer

Siste innlegg